• في عيادة الأسنان حكايات رهيبة الجزء الأوّل

    عرب سكس

    كان أيامها عندي وجع في أسناني مخليني مش عارف أنام روحت لدكتور خالد وده دكتور كبير
    وصاحبي جدا بس الأيام بعدتنا فترة كبيرة روحت له العيادة وكان في أستقبالي كريستينا
    هي السكرتيرة بتاعته و هي بنت في اخوار التلاتينات اللي عرفته من خالد أنها كانت بتحب واحد
    و أهله مش راضيين عن جوازها منه و عاشت معاه سنة وخلفت منه ولد و عمل حادثة ومات
    وهي عايشة علشان تصرف عليه هي مش جميله اوي عادية أقرب واحدة شبه ليها هي
    amber lynn bach نسخة منها ببزازها الحلوة وطيزها الكبيرة ودي عرفتني أتنين
    دكتوره مي ودي حته كده عشرين سنة بس تختتوخه و بتدرب عند خالد اكيد تعرفوا للبنات
    اللي بتبقى بالبلدي مبقلظه أوي أهي هي دي دكتوره مي ودي المساعدة رقم اتنين عند خالد
    أما المساعدة الرئيسية عنده دكتورة اماني ودي بنوته سمره ورفيعه و علشان تمشي سوقها
    بتدلع بطريقة تخليك تقول البت دي على تكه وتروح بيها البيت

    xxx  -   xxraxx    -   pornhub    -    xlxx    -    xnxx   -   xnxxx  -   مترجم xnxx   -   ءىءء  -    xxnx   -   xnxc

    كان لسه الدكتور ما جاش وعرفت نفسي لكرستين اللي رحبت بيا وغرفتني على مي و أماني
    اللي كانوا قاعدين ...قعدت معاهم في انتظار دكتور خالد وكام مريض في العيادة معانا
    كانوا بيتكلموا مع بعض في كذا حوار والكلام وصل الكلام عن الأكل والمطاعم ودخلت الحوار بس
    بشياكة و كنت بسمع كلامهم و باصص على إمكانيات كل مزه فيهم اللي شدتني أكتر كانت كرستين
    كانت فرسة بنت شرموطة عايزة خيال و مي عليها طيز تخليك يا مبحلق فيها يا تضربها عليها من حلاوتها
    أنا أماني تحسها هبلة اجتماعيا وممكن تضحك عليها بالكلام كانت حوالي الساعة تسعة بالليل
    و كانت مواعيد العيادة من الساعة حداشر الصبح لغاية خمسة العصر وبيقفلوا ساعتين ويفتحوا تاني الساعة
    سبعه لغاية حداشر بالليل

    افلام سكس   -   بورنو    -   جنس    -   سكس   -    نيك    -   مقاطع سكس   -    فيديو سكس
    الكلام جاب كلام معاهم كلهم و عرفوني على جروب بتاع اكل مشتركين فيه
    ودخلت للدكتور وخلصت عنده وبعد ما مشيت من العيادة دخلت الجروب أدور عليهم وكانت أول واحدة أشوف الأكونت بتاعها
    كانت كرستين بعتت طلب صداقة وبعد كام ساعة قبلته وبدأت أحجز معاها المواعيد على الفيس
    وكلمة وفي كومنت بدأت أجيب كلام معاها طلعت طيبة وغلبانة وقعدنا نحكي في جوازها وابنها وازاي بتصرف عليه
    وحكيت ليها عن نفسي و مفيش مانع من شويه مغامرات مع اللي عرفتهم وهي كانت مهتمة تسمع
    وبقيت العلاقة بينا صحوبية جامده لدرجة اني كنت بروح العيادة بدري شوية في الريست علشان أجيب لها الغداء
    وكانت مي و أماني متغاظيين أوي منها لاني كنت بحس في نظراتهم ليا أنهم في سباق مين هيوقعني والظاهر
    أن كرستين إمكانياتها ساعدتها تخطف قلبي وزبري يهيج عليها وعلى طيزها الكبيرة الجامدة
    وفي يوم كلمتني
    كرستين : هيما انت فين يا واد أنا جعت
    أنا : جايلك أهله يا ستي وجايب لك السندوتاشات اللي بتحبيها وعامل معاكي
    كرستين : جبت البيبسي
    أنا : طبعاً و شيبسي كمان يا قلبي
    كرستين : يخليك ليا
    وصلت العيادة كنت أنا وهي بس اللي موجودين دخلتني
    ولفت وقعدت تتكلم وهي رايحة ناحية المطبخ وأنا مركز في الزبدة اللي بتلعب ورا دي
    دخلت معاها كانت بتجيب الكوبايات من حته عاليه ومش طايلة
    كرستين :يوووه مش عارفه اطول
    أنا :طيب استني كده

    سكس اخوات   -    سكس امهات      -     سكس محارم
    حاولت أوصل برضو بعيدة
    كرستين : والعمل !!!هنعمل ايه يا هيما
    أنا :مفيش غير حل واحد
    كرستين :اللي هو أيه
    أنا : حوالي تجيبيهم كده
    لفت ورفعت أيدها تجيبهم وهي بتقول :أهه بعيد اهه
    روحت شايلها و اتخضت وقالت : هيما انت بتعمل ايه
    أنا : بسرعة يا ستي اخلصي وانا طيزها الكبيرة قدامي وهموت وابوسها
    جابت الكوبيات ونزلتها براحه وانا بحك بزبري اللي وقف على حلاوة طيزها
    وهي جسمها كله بيتنفض وبتتلجلج في الكلام هي ما ااااااامممم
    رحت حضنتها من ظهرها وراشق زبري في طيزها
    حسيت أن جسمها ساب وبتترعش
    كرستين :لا لا لا يا هيما مش هينفع
    أنا لفيتها وبقينا في وش بعض ووشها فيه خوف رهيب ولحظات صمت واحنا في وش بعض
    أنا : انا اسف يا كرستين بس كنت هموت لو معملتش كده
    لقيتها يتهجم عليا ببوسة نسيتني أنا وهي احنا فين
    قعدنا نبوس بعض كتير قوي و نزلتها قدامي وخرجت لها زبري وشافته ضحكت لي وغمزت
    وهي بتمسكه

    سكس عربي -   سكس مصري   -  سكس سعودي  -  سكس خليجي -  سكس لبناني  -  سكس مغربي
    كرستين :بتاعك كبير فشخ يا هيما وعجبني
    قعدت تمص فيه كأنها بتاكله قولت لها هجيب شاورت على بوقها
    ضربتهم في بقها وشربته
    كرستين : طعمه حلو اوي بس انا رييحتك وعيزاك تريحني
    أنا : تحت امرك يا مزه
    كرستين خدتني لأوضة الأشعة اللي فيها كنبة كبيرة وقعدت وفشخت رجليها وشاورت بصباعها تعالى
    نزلت أكل كسها الاسمر الجميل وهي هتموت من الهيجان وبتخرج بزازها وطلعت العب فيهم واكلهم أكل
    وهي بتدلع وتقولي يااه ده انت تعبان خالص براحه همتعك يا عمري
    و قامت تقعد على زبري اللي دخل كسها المتختخ الجميل
    وعملت معاها وضع الفارسة و ضربتتها على طيزها وتضحك
    كرستين وهي ميته من الضحك : هتموت عليها
    أنا : العب يا سمك دي شكلها متغذية جامد يا كوكو
    كرستين : لا دي مهريه لعب بس اتركنت شوية وبعيد عن الفورمة
    أنا و أنا بلف طيزها العالمية وببل خرم طيزها علشان أدخله : طيب يالا علشان تسخنيها علشان عندنا ماتش
    كرستين :ايي براحه يا هيما ااااااه يخرب عقلك خرجه هتشقني يحرقك
    أنا :ده انا مصدقت اركب الجمال ده
    كرستين : ايه عجبتك
    أنا : دي تهيج الحجر يا شرموطة
    كرستين :شرموطتك انت بس يا قلبي أركب طيزي اللي بتحبها
    قعدت انيك طيزها لغاية ما جبتهم فيها
    وفجأة جرس الباب رن
    قمنا ظبطنا نفسنا بسرعة وخرجت كرستين من اوضة الاشعه بسرعة على الباب
    وانا لسه خارج وبعدل هدموي على منظر دكتوره مي و أماني وهما بيبصوا لنا
    أنا وكرستين وفي عنيهم ...كنتوا بتعملوا أيه يا عفاريت وبيضحكوا وكرستين واقفة مداريه الضحكة
    وانا ببص ليهم بثقة و لمي ببص على طيزها وهي بتضحك لي

     

    سكس حصان    -    سكس حيوانات    -    سكس كلاب


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :