• طيزى اتناكت في ورشه ميكانيكى

    هاى ياجماعه اذيكم انا ميدو اللبوه العلقه الشرموطه الي بيتناك ومش بيشبع المهم دى تانى قصه ليا هنا وعلى فكره كلها حقيقة وحصلت معاى

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية 

    المهم انا طبعا منيوك اصحابى وبطلع معاهم الساحل ودهب بالاسبوع اتناك هناك لحد ماطيزى تورم نيك وفي يوم كنا راجعين من دهب والعربيه الى

    معانا لما وصلنا المنصوره كان فيها مشكله فاروحنا عند ميكانيكى اسمه عبده في طريق سندوب المهم طول ماهو بيصلح العربيه وعينه منزلتش

     

    من علي وشوفته بيتكلم مع عماد صحبى وبيبص علي وعرفت انهم بيتكلموا عنى واحنا مروحين البيت عماد بيقولى اه يالبوه دا انتا مفضوح الواد

    عرف انك بتاخد فيها من شكلك وشكله عاوز يديك فيها هانا ضحكت وسكت كده وروحنا وبعدها بيومين لقيت عماد بيكلمنى قلى فاكر الاسطي عبده قلتله اه قلي عوزك تروحله قلتله عاوز ايه يعنى قلي هايعوز ايه ياكسمك عاوز ينيكك قلتله اوك امتى قلي هاعدى عليك الساعه اتنين بليل اوديك

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    ليه قلتله ماشي قلي بس عاوز يشوفك بلبس حريمى قلتله اوك نزلت وجبت عبايه حربمى من الي بتتفتح من قدام دى وجهزت السوتيان والسلب في

     

    الشنطه وجه عناد عدى علي وخدنى قلتله ابقي اقف عند اى مكان طلمه اغير هدومى قلى ماشي ولبست السلب والسوتيان وفوقيهم العبايه ووصلنا

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

    الورشه رن عليه فتح الباب وقلي يلا انزل عبده اول ماشفنى لابس كده قلي احا ياسرموط ادخل يلا دخلت وقفل الباب ورانا لقيته فارش فرشه ملايه

    علي الارض في الورشه قلي ايه ده ياكسمك الى انتا لابسه ده قلتله اماللو شفت الي تحت العبايه قلي فرجنى رحت فاتح العبايه وشاف السلب

    سكس  -  نيك  -  جنس  - بورن   -  ءىءء -  إباحي  - افلام سكس  -  افلام نيك

    والسوتيان لقيته اتحول وراح مانسكنى من دراعى وضربنى بالقلم قلي انا هاخليك تبوس رجلى علشان انيكك ياعرص وراح مفنسنى ونزل ضرب علي اطيازى وراح قالع ملط وطلع زبره كان واخد فياجرا فضلت امص فيه لحد مابقي حديده وراح منيمنى علي بطنى وقطع السلب والسوتيان عليوقعد يبعبص فيا يجى نص ساعه وانا هموت تحت منه قلتله عبده ابوس ايدك نكنى بقي بسرعه ابوس رجلك قلي بوس وفعلا بوستها وراح مفنسنى دماغى علي الارض واطيازى في الهوا وراح راكبنى يجى نص ساعه ينيك فيا وانا اتشرمط تحت منه واتعولق وقلي عاوزهم فين قلتله علي ابزازى وجابهم علي ابزازى ولحستهم بايدى وقلي احا عليك انتا لبو لبو وواكلاك اوى قلتله امال انتا فاكر ايه قلي طب انا عندى طلب ترقصلي بالعبايه قلتله اوى لبست العبايه وسبت نصها مفتوح من تحت واتحزمت وشغل اغنيه ياليل ياباشا ياليل وانا نازل رقص لحد ماهجت وحسيت ان زبه وقف تانى رحت نايم علي بطنى ورافع العبايه عن طيزى وقلتله عبده نيك طيزى بنت الشرموطه دى وارح مركب زبه في الخرم ونزل نيك في لحد ماجابهم جواها وطلعه مصيته قلي يلا علشان اروحك الساعه بقيت 5 وخدنى وصلنى للبيت وعلى فكره ناكنى بعدها مرتين كمانوكنت انا الي رحتله لوحدى مره بالنهار ومره الساعه 3 الصبح

    1. الاميرة والعبد الاسود
    2. الاميرة والعبد الاسود
    3. الاميرة والعبد الاسود
    4. الاميرة والعبد الاسود
    5. الاميرة والعبد الاسود
    6. الاميرة والعبد الاسود
    7. الاميرة والعبد الاسود
    8. الاميرة والعبد الاسود
    9. الاميرة والعبد الاسود

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :